SeedFinder
SeedPolice
Seedbank Reviews
PEVgrow

PEVgrow Seedbank Review

PEV Seeds Bank Logo


Pago por: Transferencia bancaria, Efectivo, Tarjeta de credito, Contra reembolso, Bitcoins
Situado en España.

PevGrow somos un Grow Shop que dispone de más de 5000 referencias a la venta, y de más de 3000 tipos de semillas de más de 100 bancos, entre ellos PEV Bank Seeds nuestro propio banco genético (desde 2014), buscando ofrecer variedades exclusivas a un precio más que razonable

sube tu reseña o sugerir cambios aquí

Valoracion del usuario

La calidad del producto
7.51
Velocidad de la entrega
6.94
Servicio al cliente
7.26
Impresion General
7.24

En una escala de entre 0 a 10 puntos, basado en 43 opiniones de usuarios.

Tendencia de la tiendaa
Últimos 25
Últimos 10

SeedFinder Info

PEVgrow esta en la lista como "verde" en el SeedFinder. Esto significa que que absolutamente puede recomendar este banco de semillas. Por cierto... Esta empresa se muestra como un criador en el SeedFinder, ademas, se pueden encontrar precios y ofertas de 1798 variedades fuera de esta tienda en nuestras paginas! Consejo: En estos momentos hay 1412 variedades de cannabis reducidas disponibles en este banco de semillas!

Experiencias de usuarios

Filtra las reseñas por

Francia, Mayo 2021

Calidad
5
Impresion General
5.00

Délais de livraison très très longs..Mauvaise qualité des graines 1 sur 3 a pu germer.. Contact très médiocre avec le service clients..
Je n'ai eu aucune compensation et j'ai préferé cloturer mon compte.. Je ne recommande surtout pas ce
site plutot amateur comparé a d'autres...

Respuesta de PEVgrow

Bonjour,
Nous sommes désolés pour ce qui s'est passé, normalement nous avons un grand taux de germination, il peut toujours arriver que certaines graines ne germent pas, mais nous avons un grand taux de germination.
Quoi qu'il en soit, si vous avez eu des problèmes, veuillez écrire à cette adresse : customer@pevgrow.com.

Meilleures salutations !

...reporta esto

guest México, Febrero 2021

Tengo 7 días con un pedido de más de 300 euros que me indican en tránsito y no se encuentra el número de guía con el proveedor , espero que sea solo un error

Respuesta de PEVgrow

Hola,
Para cualquier tipo de problema póngase en contacto con el email de servicio al cliente: customer@pevgrow.com
De todas formas, si el pedido se encuentra en transito puedes acceder al link de seguimiento desde tu cuenta de pev grow

Un saludo

...reporta esto

Estados Unidos, Febrero 2021

Calidad
10
Velocidad
7
Impresion General
8.50

Happy was worried because I've not received an order from Holland before , but I've had no problems with the Spanish companies . Ordered Hash Auto and Auto Zamdelica

Respuesta de PEVgrow

Hello!
Thank you for your kind words 💚

...reporta esto

Reunión, Enero 2021

Calidad
8
Velocidad
7
Servicio
8
Impresion General
7.67

commander deux depuis l'ile de la réunion (océan indien) arriver en une semaines les deux fois paquet discret et commande complète! rien a dire!!!

Respuesta de PEVgrow

Bonjour !
Merci de partager votre expérience avec nous ! Nous sommes ravis que vous cultiviez notre génétique ! 💚

...reporta esto

guest Francia, Diciembre 2020

Bonsoir
Commande du 11/12/20 n 00049828
Après réclamation et 48h d’édition de bordereau de livraison toujours pas remis au transporteur et en attente chez eux
Aucun respect de leurs engagements sur les 4/5 jours ouvres de livraison en Europe et les frais de ports gratuits
Il faut éviter se site a moins que vous ayez du temps et de l’énergie à perdre
Pas professionnel pour un clou
Ne leur donnez pas votre argent
A bon entendeur

Respuesta de PEVgrow

Bonjour,
Nous sommes désolés si vous avez eu des problèmes. En cas de retard, veuillez contacter le service clientèle pour savoir ce qui se passe avec votre commande.
Courriel : customer@pevgrow.com

...reporta esto

guest No hay respuesta, Noviembre 2020

The customer service is just horrible. No communication, no “excuse me” even if they were wrong the whole time and is practically not possible to reach the company via their given phone numbers. They are not responding phone calls.

My Case :

I did order on PevGrow.com, made the money transfer And My order was immediately marked as “shipped” when they received the money transfer.
after 1 week I still had no parcel being delivered, so I called the post office which were dedicated for the delivery and they told me that they never have received any parcel from the PevGrow company.
So there were no shipping at all.
How come?..

I messaged PevGrow about the incident and their response was that they had issues with their computer systems... but my parcel will be send in the days coming.
1 week later they messaged me via email that they run out of stock of my ordered products, so I should make a new selection of products.
Then, I got an email, that I had to pay againe for my order to be completed and delivered, so I tried to reach them because I had payed from the very start on, for my first order and the transferred amount matched the amount of my new selection.
Until today I am still waiting for my parcel do be delivered and it is still marked as shipped.

Respuesta de PEVgrow

Hello,
I hope that finally the problem has been solved, we are sorry if you have had any problem with your order.
If you have not received your order, please contact us at our customer service email: customer@pevgrow.com

...reporta esto

Francia, Octubre 2020

Calidad
2
Impresion General
2.00

Pevgrow 2020 / opinion sincère
Bonjour,

Après de nombreuses commandes sans trop de soucis Pevgrow s'est avéré être une déception vis a vis du service client.

25 email a propos d'un commande de 50€ contenant 4 items... Et toujours pas reçu la commande complète 3 mois après.

Je n'ai reçu qu'1/4 de ma commande au début. J'ai due insister lourdement et longuement pour recevoir 2 items sur les 3 manquants. Alors le service client me demande de commander à nouveau pour recevoir les items manquant. Cela s'apparente a du racket.

Cela fait 15 jours de plus à attendre le code de suivi du dernier colis. Je me rend compte que malgres leur dire le reste n'a pas été envoyé.

Cela fait 3 mois que j'ai payé cette commande et je désespère de voir arriver les items manquant. Le site Pevgrow n'est pas capable de tenir les délais et il ne fait pas compter dessus.
Le service client est malhonnête et ment pour réduire les coûts.
La relation client est désastreuse et gérée avec un dédain certain.

Méfiez vous des prix qui semblent bas et tournée vous vers un professionnel digne de ce nom.

Enfin, il est possible de spéculer sur la qualité des produits quand nous assistons à des échanges avec cette société. Il est aisé de voir que les commentaires positif trop nombreux sont filtrés et certains sont faux, accessible à bas prix de nos jours.

Vigilance ! Et merci pour votre attention. Privilégions ensemble les acteurs responsables.

Mise à jour :

Le service client Pevgrow qui répond ici de manière apparemment correct m'a écrit par e-mail.
Pour me dire que ma commande à bien été envoyé, faisant comme si les items manquant été arrivé. Mais ce n'est pas le cas.

Respuesta de PEVgrow

Bonjour,
Nous sommes désolés pour tous les problèmes causés dans votre commande, nous voulons vous informer que le processus des commandes a été amélioré de manière significative et maintenant les délais de livraison sont respectés.
Nous espérons que vous nous ferez à nouveau confiance

Meilleures salutations

...reporta esto

Estados Unidos, Agosto 2020

Calidad
7
Velocidad
3
Impresion General
5.00

Delivery was long. Took about 1 month, but all 3 out of 3 auto seeds I ordered successfully germinated. I'm very excited to see the results! If the end product is good I'd say Pevgrow is a real good bargain that is hard to beat.

Respuesta de PEVgrow

Hello!
Shipments to the United States are usually a bit long, around 3 weeks.
Anyway, I hope it will be worth the wait!

...reporta esto

Estados Unidos, Junio 2020

Calidad
10
Velocidad
10
Servicio
10
Impresion General
10.00

Ordered on May 16,2020 and it's June 24,2020 now and still nothing? According to tracking the order is in Switzerland since June 8,2020.
Passed a month now and still not even in US?
I even paid extra for shipping.
Texting messages are the only way for contacting Pevgrow. They do message back saying that it's because of the covid pandemic.
Which might be true so if you need seeds asap buy them locally.

Respuesta de PEVgrow

Hello,
Sorry to respond so late to your comment. I hope everything had a happy ending. If not, please contact our customer service email: customer@pevgrow.com

...reporta esto

Estados Unidos, Mayo 2020

Calidad
10
Velocidad
8
Servicio
10
Impresion General
9.33

I discovered PEVGrow when The Single Seed Center shut down. They've been pretty great. Paying via bitcoin makes it very fast to check out. Shipping i would say has been pretty standard of about 10-15 days from Spain to the states. I've grow a few beans from them and i must say, I'm very pleased. Thanks PEVGrow....

Respuesta de PEVgrow

Hello!
I know it's too late to reply to your comment but I want to thank you for trusting us. 💚

...reporta esto

Estados Unidos, Mayo 2020

Calidad
5
Velocidad
8
Servicio
3
Impresion General
5.33

I stopped ordering from PevGrow because the prices are too good to be true and you end up paying with time and money wasted.
All the unique unpopular seeds especially are old dusty horrible seeds.
Germ rate for non "New" seeds are 2/3 and 1/3 grow mutated/stunted for more than a week and you have to pull it.

I strongly advise ordering directly from breeder or locally.

Their discount codes are a joke and they only give you anything back if you take a pic AND send back the dead seed, can I send back a mutated seedling from old ass seeds?

Respuesta de PEVgrow

Hello!
It's too late to reply to the comment, we thank you for sharing your experience and giving us tips to improve.
Anyway, if you have any problem you can contact our customer service and we are sure they will find a solution.

...reporta esto

Francia, Abril 2020

Calidad
0
Impresion General
0.00

not any respect of the customer they made a mistake
i missed 2/3 of my order but they don't offer me to send the amount i paid for
they said only sorry...

...reporta esto

Estados Unidos, Abril 2020

Calidad
9
Velocidad
0
Impresion General
4.50

Great seeds great services definitely recommend

...reporta esto

Alemania, Marzo 2020

Calidad
10
Velocidad
10
Servicio
10
Impresion General
10.00

Top Shop
100 % korrect
Perfect Custumer service
fast /safe sending
fair price and everytime
are extra beans in the order
all you need in one shop

...reporta esto

Estados Unidos, Marzo 2020

Calidad
9
Velocidad
8
Servicio
10
Impresion General
9.00

Fast shipping to USA. On my second order it was less than 40 bucks and they got them here quick Italy to USA in 10 days!! Seeds are high quality and I had 100% germination on my seeds

...reporta esto

No hay respuesta, Enero 2020

Calidad
10
Velocidad
5
Servicio
10
Impresion General
8.33

Excellent communication. Excellent guarantee! First order opened and seeds removed by USDA, resealed and t-shirt delivered. (Bummer) Full order, including freebies re-sent and arrived perfect. 5/5 stars!

...reporta esto

Estados Unidos, Diciembre 2019

Calidad
9
Velocidad
10
Servicio
10
Impresion General
9.67

The key is the customer service. Raquel at PEV is excellent. My bank blocked the payment and in a few emails we solved the issue.
I got the seeds ahead of schedule. Just got em but they look plump and healthy... I am very happy with this vendor...highly recommended!
Its great to know a business can handle the challenges put before them. My order had problems and they helped me solve an issue with my bank... Excellent!

...reporta esto

Estados Unidos, Diciembre 2019

Calidad
10
Velocidad
8
Servicio
9
Impresion General
9.00

My first, but not last order from PEV. They had singles of some ACE seeds that I wanted to try for my next grow. They accept credit cards, a plus! Delivery was less than 2 weeks and all of the seeds were in the original breeders package, even the freebee from Dutch Passion. That I really liked because I know that they havent mixed up any seeds.

...reporta esto

Estados Unidos, Octubre 2019

Calidad
6
Velocidad
3
Servicio
4
Impresion General
4.33

Packaging was from distributor/ grower
Not repackaged. Very pleased.
2 of 4 popped after a 12 hr soak. Impressive.
Barneys farm and dinofem.
Shipping could be faster .
if dinofem and barneys prepackaged with no mistakes then i recieved EXACTLY what i ordered. No third party mistakes ...Cant complain about that for sure.
Thanks pev for being professional.

...reporta esto

Canadá, Septiembre 2019

Calidad
7
Velocidad
8
Servicio
8
Impresion General
7.67

small 1st order of 10 auto flower fem seeds. Arrived in good time and packaged well. 3/4 seeds germinated in first round of growing. happy so far.

...reporta esto

IMPORTANTE: El SeedCop necesita TU ayuda!

Hiciste experiencias buenas o malas con una tienda recientemente? Fuiste engañado o estafado? Tienes semillas falsas? O un monton de bonificaciones en fresco, buen servicio y / o una entrega rapida? Le gustaria (o no quiere) que otros clientes tambien puedan tener la misma experiencia? Por favor, sube tus revisiones a la SeedCop ahora - se hace en un minuto y va a ayudar mucho!